خرید رپورتاژ آگهی برای تبلیغات
نوشته شده توسط : shaapaarak

چرا برای انواع تبلیغات هزینه می کنید؟ چه مقدار از هزینه های که تا به حال انجام داده اید، نتیجه بخش بوده اند؟ آیا از تمام روش ها استفاده کرده اید؟ خرید رپورتاژ آگهی را به عنوان یک روش بازاریابی آزموده اید؟ از بین تلویزیون و بسترهای برخط کدامیک برای مطرح کردن بیزینس شما مناسب تر هستند؟ در این مقاله می خواهیم با بررسی خرید رپورتاژ آگهی به عنوان اقدامی در راستای بازاریابی آنلاین، رپورتاژ خبری را با سایر آگهی ها قیاس کرده و جداسازی کنیم.

خرید رپورتاژ آگهی ایسنا

مقایسه خرید رپورتاژ آگهی با تبلیغ تلویزیونی

چه موقعی استفاده از رسانه ی صوتی و تصویری کاملی مثل TV احتیاج شماست؟ برای هر کسب و کاری می شود از این نوع آگهی ها استفاده کرد؟ تبلیغات تلویزیونی بسیار گران قیمت هستند؛ وقتی قرار است با خرید رپورتاژ آگهی مقایسه شوند باید بدانید که قیمت خرید رپورتاژ آگهی نهایتا به 5 میلیون تومان در سال 99 برسد ولی یک آگهی 20 ثانیه ای تلویزیونی از شبکه افق هم تقریبا ده برابر این هزینه بر روی دست شما می گذارد.

رپورتاژ آگهی

 زمانی باید به سمت تبلیغات تلویزیونی برویم که بیشتر قصدمان برندسازی است. وقتی مثلا نام نادی با کلوچه پیوند خورده لازم نیست بازهم مبلغ زیادی هزینه کند که مردم نامش را بشناسند. به جای آن وقتی یک محصول جدید ارائه داده با استفاده از هزینه ای که قبلا صرف برندسازی کرده، محصول نو را مطرح می کند و دیگر حتی نیازی به خرید رپورتاژ آگهی هم ندارد. 

اما زمانی که شما یک استارتاپ با بودجه ی اندک هستید، چرا باید زیر بار همچین هزینه ای گزافی بروید. آنچه شما نیاز دارید خرید رپورتاژ آگهی یا اجرای یک کمپین رپورتاژ آگهی است. شما با یک محتوای مناسب در سایت های خبرگزاری و معتبر به مردم معرفی می شوید. مثلا شما یک سرویس تاکسی آنلاین دارید با خرید رپورتاژ آگهی یک صفحه به شما می دهند تا در آن راجع به مزایای تاکسی آنلاین صحبت کنید و به قانع کردن مشتری برای استفاده از این سرویس بپردازید.

خرید رپورتاژ آگهی

 این که شما تا چه حد می توانید موفق شوید و مردم روی لینکی که در صفحه به سایت شما وجود دارد، کلیک کنند یا خیر خیلی مشخص نیست و به توانایی محتوای شما بستگی دارد. اما بدون شک آن کلمه ای که به صفحه ی مربوطه روی سایت شما پیوند خورده است می تواند باعث پیشرفت رتبه ی شما در نتایج جستجو باشد. 

چه طور می توان رپورتاژ آگهی خرید؟

برای خرید رپورتاژ آگهی می توانید مستقیما به دنبال راه ارتباطی با خبرگزاری های مربوطه باشید و از آنها قیمت رپرتاژ را جویا شوید؛ در صورتی که نمی خواهید یا موفق نشده اید که چنین کاری را پیش ببرید می توانید از طریق سایت ایران رپورتاژ به آدرس iranreportaj.com اقدام کرده و از آنها یک لیست قیمت رپورتاژ خبری بگیرید. خرید رپورتاژ آگهی با کمک مجموعه ی ایران رپورتاژ علاوه بر آسان تر بودن به صرفه تر هم هست، به خصوص اینکه به تعداد بیشتری رپورتاژ خبری نیاز داشته باشید.

 





:: برچسب‌ها: خرید رپورتاژ آگهی , رپورتاژ آگهی , قیمت رپورتاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: